کد خبر: ۱۶۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
فرازی از وصیت‌نامه شهدای فارس؛ 

 پیرو اسلام فقاهتی و ولایتی باشید

شهید محمدحسین فولادفر در وصیت‌نامه خود بیان می‌کند: تأکید می‌کنم که پیرو اسلام فقاهتی و ولایتی باشید و همیشه پیرو و پشتیبان روحانیت در خط امام باشید که دشمنان می‌کوشند از نفوذ ایشان کم کنند تا اسلام از بین برود.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از «شاهد نیوز»، شهید محمدحسین فولادفر دوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۴۲ در خانواده‌ای متدین در شیراز به دنیا آمد و در دامان پدر و مادری مؤمن رشد و پرورش یافت. 

وی پس از گذراندن دوران کودکی وارد فضای علم و دانش شد و دوره‌های تحصیلی ابتدایی و راهنمایی را پشت سر گذاشت، دوران دبیرستان وی با وقوع انقلاب اسلامی هم‌زمان شد و او نیز به صف مردم انقلابی پیوست و در راهپیمایی‌ها و تظاهرات شرکت می‌کرد. 

پس از پیروزی انقلاب به تحصیل ادامه داد و هم‌زمان با عضویت در پایگاه بسیج در تأمین امنیت شهری تلاش وافری داشت، با آغاز جنگ تحمیلی به عضویت سپاه پاسداران درآمده و با لباس سبز سپاه راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و با رشادت به پاسداری از حریم کشور اسلامی پرداخت.

 در عملیات‌های فتح‌المبین، والفجر ۱ و ۲، خیبر و بدر شرکت کرد و چندین بار مجروح شد و سرانجام پس از سال‌ها خدمت به انقلاب و مردم و جهاد خالصانه در راه خدا در تاریخ ۱۳۶۶/۹/۵ در حین مأموریت، در سانحه رانندگی جاده سوسنگرد جان به جان آفرین تسلیم و به دیدار معشوق خود شتافت.

 پیرو اسلام فقاهتی و ولایتی باشید

وصیت شهید: 

تنها آرزویم خالصانه در راه خدا قدم برداشتن و رسیدن به درجه والای انسانیت، یعنی شهادت است و چه زشت است در خانه میان بستر مردن، همیشه از این گونه مرگ هراس داشتم. 

خداوندا در این دنیا که نتوانستم آن‌طور که تو می‌خواهی زندگی کنم، پس مرگم را آن چنان قرار بده که لااقل بدین‌گونه کفاره گناهان کبیره و صغیره را ادا کرده باشم، خدایا! تو می‌دانی که برای همین عازم جبهه‌های جنگ اسلام علیه کفر شدم، رفتم تا شاید قدمی در راه رضای تو بردارم. 

از تمامی مردم می‌خواهم با اطاعت محض از امام که فقط برای خدا و احیای اسلام رسالت خود را انجام می‌دهد یاری کنید، تأکید می‌کنم که پیرو اسلام فقاهتی و ولایتی باشید و همیشه پیرو و پشتیبان روحانیت در خط امام باشید که دشمنان می‌کوشند از نفوذ ایشان کم کنند تا اسلام از بین برود.

انتهای خبر/

برچسب ها: وصیت نامه ، شهید ، فارس
نظرات بینندگان